Sprej naplnený autolak a plnička sprejov
W-Servis ponúka plnenie Autolakov ako aj priemyselných farieb špeciálnou technológiou. Pneumatickú plničku sprejov MIPA používame ako profesionálny plniaci systém pre plnenie sprejových dóz v originálnom farebnom odtieni bez potreby čistenia. Patentovaná, v praxi overená MIPA plniaca technológia umožňuje plnenie naplnených sprejov bez nutnosti čistenia pri použití balíka viečok MIPA aj sprejov MIPA.
Naplníme Vám sprej presne podľa odtieňa do 400ml dózy, pripravený naplnený sprej je vhodný pre opravy, potrebujeme k tomu konkrétne číslo odtieňa Vášho auta, RAL alebo vzorku.
Na počkanie alebo na objednávku namiešame presný odtieň farby podľa Vašej požiadavky pre:
- Osobné vozidlo
- Motocykel, bicykel
- Nákladné vozidlá, TIR, BUS
- Priemyselné výrobky, poľnohospodárske stroje, stavebné stroje...
- Taktiež podľa RAL, NCS, PANTONE a ostatné normy
Sprej naplnený Universal Autolak
MIPA Sprej naplnený Universal autolak pre 1K: BC, OC
Špeciálne pripravený naplnený sprej je kombináciou hnacieho plynu, rozpúšťadla a farby, môžeme naplniť 1K: BC(metalíza), OC(hladké farby), RAL, NCS, Pantone a ďalšie aj podľa vzorky, odtieň vieme určiť aj fotospektrometrom Autolak namiešaný podľa kódu farby automobilu, pre jednoduchú a rýchlu opravu poškodených časti karosérie, metalíza alebo perleťová metalíza, príplatok za perleťové a xiralikové pigmenty. Tieto farby je potrebné prestriekať vrchným čírym lakom!
Použitý profesionálny ventilový systém umožňuje približne rovnaké striekacie vlastnosti, ako má striekacia pištoľ.
Do 400 ml nádoby sa plní cca 100 ml laku.
Pri objednávke uveťe do poznámky:
- značka auta
- model
- rok výroby
- odtieň uvedený na štítku
- názov odtieňa poprípade číslo VIN karosérie
Pomôcka pre určenie kódu farby: pod jedným kódom farby môže byt viac pododtieňov tej istej farby, odchýlky odtienia farby sú z prvovýroby výrobcu automobilu. Bez možnosti porovnania vzorky laku na automobile, miešame základný odtieň farby.
Vzhľadom k odlišnosti farebného odtieňa laku doporučujeme opravu prevádzať nie „na hranu“ ale technikou „do pristreku“ (plynulý prechod medzi starým lakom a opravovaným povrchom).